2022. augusztus 24., szerda

Chimeraland, avagy passzívan repülő fanyűvő szimulátor

Vagy inkább totózás mit nem loptak.
 

 

Értem én, hogy "kiméra föld", de azért vannak bizonyos határok. Eredetileg Prehistoric Kingdom discordján láttam, mivel felfedezték, hogy lopott modellek vannak benne. Argentinosaurus a PK-ból (Ráadásul "Brontosaur"-nak nevezve mely két sebből is erősen vérzik.), Spinosaurus az The Isle-ből a Hyperendocrin Spinosaurus. Videó felvétel közben én is találtam még lopott dolgot. Sajnos az intronál nincs megdöbbenés tőlem mivel másodjára vettem ezt fel. Elsőnél a felvevőprogram hibát jelzett és leállt. Eddig sosem csinált még ilyet a jégkrém. Ráadásul a játék steam oldalán kép vagy bemutató videóban is szerepelnek a lopott modellek.
Steam oldala: https://store.steampowered.com/app/1913730/Chimeraland/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése